Aspekty praktyczne sprawozdawczości budżetowej jst i jej jednostek podległych za I kwartał 2020 r. – również po zmianach prawnych – SZKOLENIE ON-LINE – WEBINARIUM

Data szkolenia

07-04-2020

Godzina

10:00 - 14:00

Miejsce szkolenia


Cena szkolenia

229

Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem. UWAGA Ilość miejsc ograniczona. O udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenie na szkolenie musi zostać potwierdzone przesłaniem do Ośrodka karty zgłoszenia (mail lub formularz na www.opole.frdl.pl). Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie niezależnie od przyczyny rezygnacji. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.

Formularz

O szkoleniu

SZKOLENIE SKIEROWANE DO: pracowników działów księgowości w jednostkach budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych.

CEL SZKOLENIA:
Podniesienie i uporządkowanie wiedzy uczestników w zakresie sporządzania sprawozdań budżetowych po zmianach prawnych wprowadzonych od 1 stycznia 2020r. m.in. w ustawie o finansach publicznych, czy rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, ze zwróceniem szczególnej uwagi na najczęściej występujące błędy i nieprawidłowości w tej dziedzinie wynikające m.in. z protokołów RIO i NIK.

KORZYŚCI:
Uzupełnisz wiedzę w zakresie zmian, które zostały wprowadzone w sprawozdawczości budżetowej w ostatnim czasie m.in. zmiany formularzy

Poznasz praktyczne aspekty prawidłowego przygotowania sprawozdań z uwzględnieniem różnych, często trudnych lub niestandardowych sytuacji sprawozdawczych.

OPIS ZAJĘĆ:
Sprawozdania objęte szkoleniem: Rb-27S, Rb-27ZZ, Rb-28S, Rb-28NWS, Rb-50, Rb-NDS, Rb-30S, Rb-34S
+ dodatkowo sprawozdania jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych: RB-N, RB-Z, RB-ZN.

Co to jest webinarium i jak będziemy je realizowali?

•Szkolenie to będzie realizowane w formie on-line. Udział pozwoli zapoznać się z tematem prezentowanym na żywo przez eksperta, zadać mu pytanie na czacie i porozmawiać z innymi uczestnikami.
•Nasze szkolenia on-line wyróżnia to, że prowadzone są z najlepszymi trenerami i ekspertami, praktykami w temacie szkolenia, których znają Państwo ze szkoleń stacjonarnych.
•Będą Państwo widzieli i słyszeli trenera oraz wyświetlane przez niego materiały, prezentacje, filmy instruktażowe, dokumenty.
•Zarówno przed spotkaniem, jak i w jego trakcie mogą Państwo zadawać pytania poprzez czat. Trener odpowiada na te pytania na bieżąco lub w drugiej części szkolenia w sesji pytań i odpowiedzi.
•Platforma, na której odbywa się webinarium, jest dostępna bezpośrednio przez przeglądarkę internetową, np. Google Chrome lub inną. Potrzebny jest komputer z dostępem do Internetu. Przydatne mogą być również słuchawki z mikrofonem, jeżeli chcieliby Państwo zabierać głos a liczba uczestników na to pozwala. Kamera w komputerze nie jest konieczna.
•Po przesłaniu karty zgłoszenia otrzymają Państwo na wskazany adres e-mail unikalny link do webinarium (wirtualnej sali szkoleniowej). Wystarczy kliknąć w ten link w konkretnym terminie i godzinie w której planowane jest jego rozpoczęcie.
•Korzystanie z naszych webinariów jest bardzo proste. Jeżeli po raz pierwszy korzystają Państwo z naszego webinarium proponujemy testowe połączenie we wskazanym przez nas terminie.
•Po spotkaniu otrzymają Państwo mailem elektroniczne materiały szkoleniowe a certyfikat ukończenia szkolenia zostanie przesłany, w zależności od Państwa preferencji, pocztą lub mailem. Płatność za szkolenie nastąpi na podstawie faktury przesłanej po szkoleniu (pocztą lub mailem).

PROGRAM:
1.Podstawy prawne sprawozdawczości budżetowej.
2.Ogólne zasady sporządzania sprawozdań budżetowych.
3.Zmiany formularzy sprawozdań Rb-28NWS, Rb-NDS, RB- 34S, Rb-50 i wynikające z tego konsekwencje.
4.Specyficzne zasady dla poszczególnych rodzajów sprawozdań, również po zmianach prawnych – analiza poszczególnych sprawozdań pod kątem praktycznych aspektów oraz najczęściej występujących błędów i nieprawidłowości.
5.Terminy i zasady przekazywania sprawozdań.
6.Korekty sprawozdań.
7.Pytania uczestników.

PROWADZĄCY:  wieloletni skarbnik gminy; wykładowca i doradca z zakresu rachunkowości budżetowej oraz finansów publicznych, w tym szczególnie budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej, dla wielu ośrodków edukacyjnych oraz jednostek sektora finansów publicznych na terenie kraju; autorka publikacji w miesięcznikach „Finanse Publiczne” i „Rachunkowość budżetowa”.

ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: biuro@opole.frdl.pl lub poprzez formularz zgłoszenia na www.opole.frdl.pl do 3 kwietnia 2020 r.

UWAGA ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!

KONTAKT:
Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
ul. Krakowska 51, 45-018 Opole
tel. 699 902 527, 699 902 532

« All Szkolenia

  • To event minęło.

Aspekty praktyczne sprawozdawczości budżetowej jst i jej jednostek podległych za I kwartał 2020 r. – również po zmianach prawnych – SZKOLENIE ON-LINE – WEBINARIUM

Kwiecień 7 @ 10:00 - 14:00

SZKOLENIE SKIEROWANE DO: pracowników działów księgowości w jednostkach budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych.

CEL SZKOLENIA:
Podniesienie i uporządkowanie wiedzy uczestników w zakresie sporządzania sprawozdań budżetowych po zmianach prawnych wprowadzonych od 1 stycznia 2020r. m.in. w ustawie o finansach publicznych, czy rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, ze zwróceniem szczególnej uwagi na najczęściej występujące błędy i nieprawidłowości w tej dziedzinie wynikające m.in. z protokołów RIO i NIK.

KORZYŚCI:
Uzupełnisz wiedzę w zakresie zmian, które zostały wprowadzone w sprawozdawczości budżetowej w ostatnim czasie m.in. zmiany formularzy

Poznasz praktyczne aspekty prawidłowego przygotowania sprawozdań z uwzględnieniem różnych, często trudnych lub niestandardowych sytuacji sprawozdawczych.

OPIS ZAJĘĆ:
Sprawozdania objęte szkoleniem: Rb-27S, Rb-27ZZ, Rb-28S, Rb-28NWS, Rb-50, Rb-NDS, Rb-30S, Rb-34S
+ dodatkowo sprawozdania jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych: RB-N, RB-Z, RB-ZN.

Co to jest webinarium i jak będziemy je realizowali?

•Szkolenie to będzie realizowane w formie on-line. Udział pozwoli zapoznać się z tematem prezentowanym na żywo przez eksperta, zadać mu pytanie na czacie i porozmawiać z innymi uczestnikami.
•Nasze szkolenia on-line wyróżnia to, że prowadzone są z najlepszymi trenerami i ekspertami, praktykami w temacie szkolenia, których znają Państwo ze szkoleń stacjonarnych.
•Będą Państwo widzieli i słyszeli trenera oraz wyświetlane przez niego materiały, prezentacje, filmy instruktażowe, dokumenty.
•Zarówno przed spotkaniem, jak i w jego trakcie mogą Państwo zadawać pytania poprzez czat. Trener odpowiada na te pytania na bieżąco lub w drugiej części szkolenia w sesji pytań i odpowiedzi.
•Platforma, na której odbywa się webinarium, jest dostępna bezpośrednio przez przeglądarkę internetową, np. Google Chrome lub inną. Potrzebny jest komputer z dostępem do Internetu. Przydatne mogą być również słuchawki z mikrofonem, jeżeli chcieliby Państwo zabierać głos a liczba uczestników na to pozwala. Kamera w komputerze nie jest konieczna.
•Po przesłaniu karty zgłoszenia otrzymają Państwo na wskazany adres e-mail unikalny link do webinarium (wirtualnej sali szkoleniowej). Wystarczy kliknąć w ten link w konkretnym terminie i godzinie w której planowane jest jego rozpoczęcie.
•Korzystanie z naszych webinariów jest bardzo proste. Jeżeli po raz pierwszy korzystają Państwo z naszego webinarium proponujemy testowe połączenie we wskazanym przez nas terminie.
•Po spotkaniu otrzymają Państwo mailem elektroniczne materiały szkoleniowe a certyfikat ukończenia szkolenia zostanie przesłany, w zależności od Państwa preferencji, pocztą lub mailem. Płatność za szkolenie nastąpi na podstawie faktury przesłanej po szkoleniu (pocztą lub mailem).

PROGRAM:
1.Podstawy prawne sprawozdawczości budżetowej.
2.Ogólne zasady sporządzania sprawozdań budżetowych.
3.Zmiany formularzy sprawozdań Rb-28NWS, Rb-NDS, RB- 34S, Rb-50 i wynikające z tego konsekwencje.
4.Specyficzne zasady dla poszczególnych rodzajów sprawozdań, również po zmianach prawnych – analiza poszczególnych sprawozdań pod kątem praktycznych aspektów oraz najczęściej występujących błędów i nieprawidłowości.
5.Terminy i zasady przekazywania sprawozdań.
6.Korekty sprawozdań.
7.Pytania uczestników.

PROWADZĄCY:  wieloletni skarbnik gminy; wykładowca i doradca z zakresu rachunkowości budżetowej oraz finansów publicznych, w tym szczególnie budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej, dla wielu ośrodków edukacyjnych oraz jednostek sektora finansów publicznych na terenie kraju; autorka publikacji w miesięcznikach „Finanse Publiczne” i „Rachunkowość budżetowa”.

ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: biuro@opole.frdl.pl lub poprzez formularz zgłoszenia na www.opole.frdl.pl do 3 kwietnia 2020 r.

UWAGA ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!

KONTAKT:
Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
ul. Krakowska 51, 45-018 Opole
tel. 699 902 527, 699 902 532

Szczegóły

Data:
Kwiecień 7
Czas:
10:00 - 14:00
Wydarzenie Categories:
,