Etykieta w urzędzie z elementami protokołu dyplomatycznego

Data szkolenia

04-12-2019

Godzina

09:00 - 14:00

Miejsce szkolenia

Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
ul. Krakowska 51,
Opole,

Cena szkolenia

Cena szkolenia do 27.11. wynosi 314,50 zł

Po 27.11. cena szkolenia wynosi 370,00 zł

Dla drugiej osoby z tej samej Instytucji rabat 10% od ceny netto. W przypadku szkoleń finansowanych ze środków publicznych do ceny szkolenia nie doliczamy VAT. Koszt obejmuje: materiały szkoleniowe, zaświadczenie, przerwy kawowe i lunch. Płatność przelewem, na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia. Rezygnacja musi nastąpić w formie pisemnej lub e-mailem na biuro@opole.frdl.pl najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem szkolenia. Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100%. Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od OCDL FRDL.

Formularz

O szkoleniu

Adresaci:
Pracownicy administracji rządowej i samorządowej

Cel.
Uczestnicy dowiedzą się, jak budować pozytywny wizerunek urzędu, instytucji. Poznają wiedzę o zasadach autoprezentacji, dowiedzą się, jak kształtować pozytywny, profesjonalny wizerunek swojej osoby. Poznają podstawowe zasady etykiety i protokołu dyplomatycznego. Dowiedzą się, jakie są zasady prowadzenia korespondencji, prowadzenia rozmów, organizowania spotkań i konferencji. Poznają zasady precedencji
i organizacji przyjęć i zachowania się przy stole. Poznają zasady dress code.

Program:

1.Wprowadzenie.
2.Rola pierwszego wrażenia.
3.Kreowanie profesjonalnego wizerunku.
-wygląd zewnętrzny
-postawa ciała
-zachowania
-rola kolorów
4.4 płaszczyzny budowania profesjonalnego wizerunku urzędu.
5.Etykieta towarzyska a biznesowa.
6.Językowy savoir-vivre.
7.Wręczanie i otrzymywanie wizytówek.
8.Biurowy dress code dla kobiet i mężczyzn.
9.Zasady doboru strojów, makijażu i fryzury na różne okoliczności.
10.Zasady precedencji.
11.Rodzaje przyjęć, spotkań, konferencji.
12.Organizacja przyjęć i spotkań biznesowych i dyplomatycznych.
13.Savoir-vivre przy stole i kultura picia napojów alkoholowych.
14.Rozmowy telefoniczne.
15.Korespondencja służbowa i towarzyska.
16.Netykieta.
17.Protokół flagowy.
18.Elementy międzynarodowego savoir-vivre.
19.Podsumowanie.

Prowadząca: psycholog, coach, trener z 14-letnim doświadczeniem. Absolwentka psychologii ze specjalnością psychologia pracy, organizacji i zarządzania; pedagogiki i pracy socjalnej. Ukończyła Szkołę Coachingu w Instytucie Rozwoju Biznesu. Jest certyfikowanym coachem „The Practicioner Coach Diploma”, akredytowanym przez Noble Manhattan Coaching oraz International Institut of Coaching and Mentoring. Posiada certyfikat Zarządzanie projektami PRINCE2 na poziomie Foundation. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Gazecie Lubuskiej, gdzie kierowała Działem Łączności. Specjalizuje się w szkoleniach z rozwijania kompetencji menedżerskich, a także m.in. z zakresu: budowania zespołu, komunikacji interpersonalnej, asertywności, motywowania, automotywacji, autoprezentacji, wizażu, etykiety biznesowej i towarzyskiej, radzenia sobie ze stresem, równowagi między pracą a życiem osobistym, rozwiązywania konfliktów, treningu interpersonalnego, zarządzania sobą w czasie, wspierania rozwoju, coachingu, wyzwalania kreatywności, negocjacji, pedagogiki i wychowania.

Zgłoszenia można dokonywać poprzez stronę internetową (www.opole.frdl.pl), bądź listownie dostarczając do nas wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA najpóźniej do dnia 29 listopada 2019 r.

Szkolenia realizujemy również w formie zamkniętej na terenie Instytucji lub we wskazanej lokalizacji.
Zapytania prosimy kierować na adres e-mail: biuro@opole.frdl.pl

« All Szkolenia

Etykieta w urzędzie z elementami protokołu dyplomatycznego

Grudzień 4 @ 09:00 - 14:00

Adresaci:
Pracownicy administracji rządowej i samorządowej

Cel.
Uczestnicy dowiedzą się, jak budować pozytywny wizerunek urzędu, instytucji. Poznają wiedzę o zasadach autoprezentacji, dowiedzą się, jak kształtować pozytywny, profesjonalny wizerunek swojej osoby. Poznają podstawowe zasady etykiety i protokołu dyplomatycznego. Dowiedzą się, jakie są zasady prowadzenia korespondencji, prowadzenia rozmów, organizowania spotkań i konferencji. Poznają zasady precedencji
i organizacji przyjęć i zachowania się przy stole. Poznają zasady dress code.

Program:

1.Wprowadzenie.
2.Rola pierwszego wrażenia.
3.Kreowanie profesjonalnego wizerunku.
-wygląd zewnętrzny
-postawa ciała
-zachowania
-rola kolorów
4.4 płaszczyzny budowania profesjonalnego wizerunku urzędu.
5.Etykieta towarzyska a biznesowa.
6.Językowy savoir-vivre.
7.Wręczanie i otrzymywanie wizytówek.
8.Biurowy dress code dla kobiet i mężczyzn.
9.Zasady doboru strojów, makijażu i fryzury na różne okoliczności.
10.Zasady precedencji.
11.Rodzaje przyjęć, spotkań, konferencji.
12.Organizacja przyjęć i spotkań biznesowych i dyplomatycznych.
13.Savoir-vivre przy stole i kultura picia napojów alkoholowych.
14.Rozmowy telefoniczne.
15.Korespondencja służbowa i towarzyska.
16.Netykieta.
17.Protokół flagowy.
18.Elementy międzynarodowego savoir-vivre.
19.Podsumowanie.

Prowadząca: psycholog, coach, trener z 14-letnim doświadczeniem. Absolwentka psychologii ze specjalnością psychologia pracy, organizacji i zarządzania; pedagogiki i pracy socjalnej. Ukończyła Szkołę Coachingu w Instytucie Rozwoju Biznesu. Jest certyfikowanym coachem „The Practicioner Coach Diploma”, akredytowanym przez Noble Manhattan Coaching oraz International Institut of Coaching and Mentoring. Posiada certyfikat Zarządzanie projektami PRINCE2 na poziomie Foundation. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Gazecie Lubuskiej, gdzie kierowała Działem Łączności. Specjalizuje się w szkoleniach z rozwijania kompetencji menedżerskich, a także m.in. z zakresu: budowania zespołu, komunikacji interpersonalnej, asertywności, motywowania, automotywacji, autoprezentacji, wizażu, etykiety biznesowej i towarzyskiej, radzenia sobie ze stresem, równowagi między pracą a życiem osobistym, rozwiązywania konfliktów, treningu interpersonalnego, zarządzania sobą w czasie, wspierania rozwoju, coachingu, wyzwalania kreatywności, negocjacji, pedagogiki i wychowania.

Zgłoszenia można dokonywać poprzez stronę internetową (www.opole.frdl.pl), bądź listownie dostarczając do nas wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA najpóźniej do dnia 29 listopada 2019 r.

Szkolenia realizujemy również w formie zamkniętej na terenie Instytucji lub we wskazanej lokalizacji.
Zapytania prosimy kierować na adres e-mail: biuro@opole.frdl.pl

Szczegóły

Data:
Grudzień 4
Czas:
09:00 - 14:00
Wydarzenie Categories:
, ,

Organizator

Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
Telefon:
(077) 454-48-29
Email:
szkolenia@opole.frdl.pl
Strona internetowa:
http://www.opole.frdl.pl

Miejsce

Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
ul. Krakowska 51,
Opole,
+ Google Map
Telefon:
77/ 453 68 25