Jak motywować i zachęcać do zmian – metoda coachingowa w pracy z klientem

Data szkolenia

10-07-2019

Godzina

10:00 - 15:00

Miejsce szkolenia

Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
ul. Krakowska 51,
Opole, 45-018

Cena szkolenia

Cena szkolenia do 3.07. wynosi 314,00 zł

Po 3.07. cena szkolenia wynosi 370,00 zł

Dla drugiej osoby z tej samej Instytucji rabat 10% od ceny netto. W przypadku szkoleń finansowanych ze środków publicznych do ceny szkolenia nie doliczamy VAT. Koszt obejmuje: materiały szkoleniowe, zaświadczenie, przerwy kawowe i lunch. Płatność przelewem, na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia. Rezygnacja musi nastąpić w formie pisemnej lub e-mailem na biuro@opole.frdl.pl najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem szkolenia. Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100%. Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od OCDL FRDL.

Formularz

O szkoleniu

Adresaci:
Szkolenie skierowane jest do pracowników jednostek samorządu terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem pracowników pomocy społecznej, PCPR-ów, DPS-ów, świetlic, szkół, przedszkoli.

Cel ogólny:
Poznanie metod coachingowych jako sposobu wpływania na podniesienie motywacji.

Program:

1. Wprowadzenie do tematyki szkolenia
2. Motywacja
3. Automotywacja
4. Emocje w motywowaniu
5. Istota zmiany
6. Co sprzyja a co nie sprzyja zmianom w życiu
7. Jak motywować i zachęcać do zmiany
8. Coaching
9. Coaching a zmiany
10. Motywacyjna rola metod coachingowych
11. Jak wprowadzić metody coachingowe do pracy z klientem
12. Techniki coachingowe
13. Aktywne słuchanie
14. Rola pytań
15. Zadawanie pytań
16. Badanie stanu obecnego
17. Szukanie zasobów
18. Możliwości rozwiązania
19. Planowanie
20. Wprowadzanie planu w życie
21. Podsumowanie szkolenia

Prowadząca:
Trener, coach, praktyk. Absolwentka pedagogiki na Uniwersytecie Zielonogórskim, IV rok psychologii na Uniwersytecie Zielonogórskim. Ukończyła Szkołę Coachingu w Instytucie Rozwoju Biznesu. Jest certyfikowanym coachem „The Practicioner Coach Diploma”, akredytowanym przez Noble Manhattan Coaching oraz International Institut of Coaching and Mentoring. Posiada certyfikat Zarządzanie projektami PRINCE2 na poziomie Foundation. Własna działalność, od 2015 r. trener w Ośrodku Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych. Jest nauczycielem akademickim w Łużyckiej Wyższej Szkole Humanistycznej w Żarach. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Gazecie Lubuskiej, gdzie kierowała Działem Łączności. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: pedagogiki i wychowania, komunikacji interpersonalnej, asertywności, motywowania, automotywacji, autoprezentacji, wizażu, etykiety biznesowej i towarzyskiej, radzenia sobie ze stresem, rozwiązywania konfliktów, budowania zespołu, treningu interpersonalnego, zarządzania sobą w czasie, wspierania rozwoju, coachingu, wyzwalania kreatywności.

 

Zgłoszenia można dokonywać poprzez stronę internetową (www.opole.frdl.pl) bądź listownie dostarczając do nas wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA najpóźniej do dnia 5 lipca 2019 r.

Szkolenia realizujemy również w formie zamkniętej na terenie Instytucji lub we wskazanej lokalizacji. Zapytania prosimy kierować na adres e-mail: biuro@opole.frdl.pl

« All Szkolenia

  • To event minęło.

Jak motywować i zachęcać do zmian – metoda coachingowa w pracy z klientem

Lipiec 10 @ 10:00 - 15:00

Adresaci:
Szkolenie skierowane jest do pracowników jednostek samorządu terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem pracowników pomocy społecznej, PCPR-ów, DPS-ów, świetlic, szkół, przedszkoli.

Cel ogólny:
Poznanie metod coachingowych jako sposobu wpływania na podniesienie motywacji.

Program:

1. Wprowadzenie do tematyki szkolenia
2. Motywacja
3. Automotywacja
4. Emocje w motywowaniu
5. Istota zmiany
6. Co sprzyja a co nie sprzyja zmianom w życiu
7. Jak motywować i zachęcać do zmiany
8. Coaching
9. Coaching a zmiany
10. Motywacyjna rola metod coachingowych
11. Jak wprowadzić metody coachingowe do pracy z klientem
12. Techniki coachingowe
13. Aktywne słuchanie
14. Rola pytań
15. Zadawanie pytań
16. Badanie stanu obecnego
17. Szukanie zasobów
18. Możliwości rozwiązania
19. Planowanie
20. Wprowadzanie planu w życie
21. Podsumowanie szkolenia

Prowadząca:
Trener, coach, praktyk. Absolwentka pedagogiki na Uniwersytecie Zielonogórskim, IV rok psychologii na Uniwersytecie Zielonogórskim. Ukończyła Szkołę Coachingu w Instytucie Rozwoju Biznesu. Jest certyfikowanym coachem „The Practicioner Coach Diploma”, akredytowanym przez Noble Manhattan Coaching oraz International Institut of Coaching and Mentoring. Posiada certyfikat Zarządzanie projektami PRINCE2 na poziomie Foundation. Własna działalność, od 2015 r. trener w Ośrodku Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych. Jest nauczycielem akademickim w Łużyckiej Wyższej Szkole Humanistycznej w Żarach. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Gazecie Lubuskiej, gdzie kierowała Działem Łączności. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: pedagogiki i wychowania, komunikacji interpersonalnej, asertywności, motywowania, automotywacji, autoprezentacji, wizażu, etykiety biznesowej i towarzyskiej, radzenia sobie ze stresem, rozwiązywania konfliktów, budowania zespołu, treningu interpersonalnego, zarządzania sobą w czasie, wspierania rozwoju, coachingu, wyzwalania kreatywności.

 

Zgłoszenia można dokonywać poprzez stronę internetową (www.opole.frdl.pl) bądź listownie dostarczając do nas wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA najpóźniej do dnia 5 lipca 2019 r.

Szkolenia realizujemy również w formie zamkniętej na terenie Instytucji lub we wskazanej lokalizacji. Zapytania prosimy kierować na adres e-mail: biuro@opole.frdl.pl

Szczegóły

Data:
Lipiec 10
Czas:
10:00 - 15:00
Wydarzenie Category:

Organizator

Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
Telefon:
(077) 454-48-29
Email:
szkolenia@opole.frdl.pl
Strona internetowa:
http://www.opole.frdl.pl

Miejsce

Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
ul. Krakowska 51,
Opole, 45-018
+ Google Map
Telefon:
77/ 453 68 25