Komunikacja wewnętrzna w urzędzie

Data szkolenia

20 września 2018

Miejsce szkolenia

Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
ul. Krakowska 51
Opole, 45-018 Polska

Cena szkolenia

Cena szkolenia do 13.09. wynosi 297,50 zł

Po 13.09. cena szkolenia wynosi 350,00 zł

Dla drugiej osoby z tej samej Instytucji rabat 10% od ceny netto. W przypadku szkoleń finansowanych ze środków publicznych do ceny szkolenia nie doliczamy VAT. Koszt obejmuje: materiały szkoleniowe, zaświadczenie, przerwy kawowe i lunch. Płatność przelewem, na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia. Rezygnacja musi nastąpić w formie pisemnej faksem na numer: 77 453 68 25 w. 27 lub e-mailem na biuro@opole.frdl.pl najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem szkolenia. Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100%. Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od OCDL FRDL.

Formularz

O szkoleniu

Adresaci:
Na szkolenie zapraszamy specjalistów ds. informacji i promocji, rzeczników prasowych, kadrę zarządzającą, kadrę menedżerską średniego szczebla zarządzania.

Cel:
Celem szkolenia jest doskonalenie komunikacji wewnętrznej poprzez efektywne formy współpracy
z klientem wewnętrznym.

Korzyści ze szkolenia
Uczestnicy szkolenia poznają:
•zastosowanie nowoczesnych środowisk komunikacji, np. Yammer dostępny w środowisku Microsoft, aby przez wykorzystanie modelu mediów społecznościowych wpływać na kształtowanie współodpowiedzialności za osiągane rezultaty,
•zasady komunikacji w zespole mieszanym, aby wykorzystać potencjał pracowników z różnych grup wiekowych,
•nowe funkcje popularnych komunikatorów, np. Facebook czy rozwiązań w chmurze, aby usprawnić przepływ informacji w zespołach.

Program:
Moduł 1.
Budowanie relacji ze współpracownikami poprzez komunikację.
1. Kultura organizacyjna urzędu a komunikacja.
2. Cele komunikacji wewnętrznej.
3. Zakres komunikacji wewnętrznej.
4. Funkcje komunikacji wewnętrznej.
5. Przegląd dobrych praktyk.
Moduł 2.
Zadania pracowników w budowaniu przyjaznej komunikacji w urzędzie.
1. Poziomy i rola komunikacji wewnętrznej.
2. Bariery komunikacji z klientem wewnętrznym.
3. System komunikacji wewnętrznej.
4. Piramida komunikacji wewnętrznej.
5. Środki komunikacji wewnętrznej.
6. Warunki efektywności komunikacji.

Prowadząca:
Trenerka i konsultantka; doradza instytucjom publicznym, jak budować relacje z mediami oraz społecznością lokalną. Prowadzi autorskie szkolenia na temat zarządzania wizerunkiem, public relations, konsultacji społecznych oraz redagowania materiałów prasowych, jak również informacyjno-promocyjnych dla administracji publicznej. Redaktor merytoryczny serwisu Publiczni.pl, redaktor prowadzący miesięcznik „Kadry w Urzędzie” oraz rocznik „Katalog Wykonawcy”. Wieloletnia redaktorka w „Gazecie Samorządu i Administracji”. W latach 2006 – 2008 pracowała, jako naczelnik wydziału w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, gdzie zarządzała zespołem specjalistów odpowiedzialnych za promocję prac rządu, w tym obsługę medialną posiedzeń rządu oraz redagowanie strony www.premier.gov.pl. Współpracowała z rzecznikiem rządu oraz rzecznikami ministerstw i urzędów wojewódzkich. Politolog i redaktor z dyplomem menedżera medialnego.

Zgłoszenia można dokonywać poprzez stronę internetową (www.opole.frdl.pl), faksem bądź listownie dostarczając do nas wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA najpóźniej do dnia 17 września 2018 r.

Szkolenia realizujemy również w formie zamkniętej na terenie Instytucji lub we wskazanej lokalizacji.
Zapytania prosimy kierować na adres e-mail: biuro@opole.frdl.pl

« All Szkolenia

  • To event minęło.

Komunikacja wewnętrzna w urzędzie

Wrzesień 20 @ 09:00 - 14:00

Adresaci:
Na szkolenie zapraszamy specjalistów ds. informacji i promocji, rzeczników prasowych, kadrę zarządzającą, kadrę menedżerską średniego szczebla zarządzania.

Cel:
Celem szkolenia jest doskonalenie komunikacji wewnętrznej poprzez efektywne formy współpracy
z klientem wewnętrznym.

Korzyści ze szkolenia
Uczestnicy szkolenia poznają:
•zastosowanie nowoczesnych środowisk komunikacji, np. Yammer dostępny w środowisku Microsoft, aby przez wykorzystanie modelu mediów społecznościowych wpływać na kształtowanie współodpowiedzialności za osiągane rezultaty,
•zasady komunikacji w zespole mieszanym, aby wykorzystać potencjał pracowników z różnych grup wiekowych,
•nowe funkcje popularnych komunikatorów, np. Facebook czy rozwiązań w chmurze, aby usprawnić przepływ informacji w zespołach.

Program:
Moduł 1.
Budowanie relacji ze współpracownikami poprzez komunikację.
1. Kultura organizacyjna urzędu a komunikacja.
2. Cele komunikacji wewnętrznej.
3. Zakres komunikacji wewnętrznej.
4. Funkcje komunikacji wewnętrznej.
5. Przegląd dobrych praktyk.
Moduł 2.
Zadania pracowników w budowaniu przyjaznej komunikacji w urzędzie.
1. Poziomy i rola komunikacji wewnętrznej.
2. Bariery komunikacji z klientem wewnętrznym.
3. System komunikacji wewnętrznej.
4. Piramida komunikacji wewnętrznej.
5. Środki komunikacji wewnętrznej.
6. Warunki efektywności komunikacji.

Prowadząca:
Trenerka i konsultantka; doradza instytucjom publicznym, jak budować relacje z mediami oraz społecznością lokalną. Prowadzi autorskie szkolenia na temat zarządzania wizerunkiem, public relations, konsultacji społecznych oraz redagowania materiałów prasowych, jak również informacyjno-promocyjnych dla administracji publicznej. Redaktor merytoryczny serwisu Publiczni.pl, redaktor prowadzący miesięcznik „Kadry w Urzędzie” oraz rocznik „Katalog Wykonawcy”. Wieloletnia redaktorka w „Gazecie Samorządu i Administracji”. W latach 2006 – 2008 pracowała, jako naczelnik wydziału w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, gdzie zarządzała zespołem specjalistów odpowiedzialnych za promocję prac rządu, w tym obsługę medialną posiedzeń rządu oraz redagowanie strony www.premier.gov.pl. Współpracowała z rzecznikiem rządu oraz rzecznikami ministerstw i urzędów wojewódzkich. Politolog i redaktor z dyplomem menedżera medialnego.

Zgłoszenia można dokonywać poprzez stronę internetową (www.opole.frdl.pl), faksem bądź listownie dostarczając do nas wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA najpóźniej do dnia 17 września 2018 r.

Szkolenia realizujemy również w formie zamkniętej na terenie Instytucji lub we wskazanej lokalizacji.
Zapytania prosimy kierować na adres e-mail: biuro@opole.frdl.pl

Szczegóły

Data:
Wrzesień 20
Czas:
09:00 - 14:00
Wydarzenie Category:

Organizator

Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
Telefon:
(077) 454-48-29
Email:
szkolenia@opole.frdl.pl
Strona internetowa:
http://www.opole.frdl.pl

Miejsce

Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
ul. Krakowska 51
Opole, 45-018 Polska
+ Google Map
Telefon:
77/ 453 68 25