Forum Sekretarzy Samorządów Województwa Opolskiego Wyzwania dla zamawiającego związane z elektronizacją zamówień publicznych i nowym Prawem zamówień publicznych

Data szkolenia

28-01-2020

Godzina

10:00 - 14:00

Miejsce szkolenia

Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
ul. Krakowska 51,
Opole,

Cena szkolenia

Cena szkolenia do 24.01. wynosi 325,00 zł

Po 24.01. cena szkolenia wynosi 325,00 zł

325 zł/1 osoby (dla uczestników nie będących członkami Forum Sekretarzy Samorządów Województwa Opolskiego)

Formularz

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie szkoleniowe Forum Sekretarzy Samorządów Województwa Opolskiego działającego przy Opolskim Centrum Demokracji Lokalnej FRDL.

Dla zamawiających rok 2020 będzie bardzo trudny, ponieważ od 1 stycznia 2021 r. wchodzi w życie nowa ustawa Prawo zamówień publicznych oraz elektronizacja zamówień publicznych o wartości poniżej progów unijnych. Wymaga to przygotowania technicznego, organizacyjnego a przede wszystkim przygotowania odpowiedniej kadry pracowniczej przez zamawiających.

Program:
1.Podstawa prawna elektronizacji zamówień publicznych.
2.Terminy wprowadzania komunikacji elektronicznej w zamówieniach publicznych.
3.Uwarunkowania techniczne i organizacyjne dla zamawiających związane z elektronizacją zamówień publicznych.
4.Nowe Prawo zamówień publicznych – najistotniejsze nowe obowiązki dla zamawiających:
-analiza potrzeb zamawiającego, wstępne konsultacje rynkowe oraz wcześniejsze zaangażowanie wykonawców,
-podstawowy próg kwotowy, od którego stosuje się ustawę,
-komunikacja między zamawiającym a wykonawcami,
-plany postępowań o zamówienie publiczne,
-podstawowe tryby udzielania zamówień publicznych,
-termin związania ofertą,
-wadium, wysokość wadium, zwrot wadium „z urzędu”, zwrot wadium na wniosek wykonawcy,
-otwarcie ofert, informacja o złożonych ofertach,
-informacja z otwarcia ofert,
-zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
-umowy w sprawie zamówienia publicznego,
-raport z realizacji zamówienia.
5.Regulaminy udzielania zamówień o wartości do 130.000,00zł i o wartości do 50.000,00zł.
6.Komitet do spraw Kontroli w Zamówieniach Publicznych.

Prowadząca:  mgr inż. budownictwa. Sekretarz Gminy Kluczbork, Naczelnik Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Kluczborku. Była arbiter z listy Prezesa Zamówień Publicznych. Zajmuje się zamówieniami publicznymi od 1995 r.

Odpłatność: 325 zł/1 osoby (dla uczestników nie będących członkami Forum Sekretarzy Samorządów Województwa Opolskiego)

Uwaga !!! – Spotkanie szkoleniowe przeznaczone wyłącznie dla Sekretarzy Samorządów Województwa Opolskiego.

Prosimy o potwierdzenie udziału w spotkaniu do dnia 24 stycznia 2020 r.

« All Szkolenia

  • To event minęło.

Forum Sekretarzy Samorządów Województwa Opolskiego Wyzwania dla zamawiającego związane z elektronizacją zamówień publicznych i nowym Prawem zamówień publicznych

Styczeń 28 @ 10:00 - 14:00

Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie szkoleniowe Forum Sekretarzy Samorządów Województwa Opolskiego działającego przy Opolskim Centrum Demokracji Lokalnej FRDL.

Dla zamawiających rok 2020 będzie bardzo trudny, ponieważ od 1 stycznia 2021 r. wchodzi w życie nowa ustawa Prawo zamówień publicznych oraz elektronizacja zamówień publicznych o wartości poniżej progów unijnych. Wymaga to przygotowania technicznego, organizacyjnego a przede wszystkim przygotowania odpowiedniej kadry pracowniczej przez zamawiających.

Program:
1.Podstawa prawna elektronizacji zamówień publicznych.
2.Terminy wprowadzania komunikacji elektronicznej w zamówieniach publicznych.
3.Uwarunkowania techniczne i organizacyjne dla zamawiających związane z elektronizacją zamówień publicznych.
4.Nowe Prawo zamówień publicznych – najistotniejsze nowe obowiązki dla zamawiających:
-analiza potrzeb zamawiającego, wstępne konsultacje rynkowe oraz wcześniejsze zaangażowanie wykonawców,
-podstawowy próg kwotowy, od którego stosuje się ustawę,
-komunikacja między zamawiającym a wykonawcami,
-plany postępowań o zamówienie publiczne,
-podstawowe tryby udzielania zamówień publicznych,
-termin związania ofertą,
-wadium, wysokość wadium, zwrot wadium „z urzędu”, zwrot wadium na wniosek wykonawcy,
-otwarcie ofert, informacja o złożonych ofertach,
-informacja z otwarcia ofert,
-zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
-umowy w sprawie zamówienia publicznego,
-raport z realizacji zamówienia.
5.Regulaminy udzielania zamówień o wartości do 130.000,00zł i o wartości do 50.000,00zł.
6.Komitet do spraw Kontroli w Zamówieniach Publicznych.

Prowadząca:  mgr inż. budownictwa. Sekretarz Gminy Kluczbork, Naczelnik Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Kluczborku. Była arbiter z listy Prezesa Zamówień Publicznych. Zajmuje się zamówieniami publicznymi od 1995 r.

Odpłatność: 325 zł/1 osoby (dla uczestników nie będących członkami Forum Sekretarzy Samorządów Województwa Opolskiego)

Uwaga !!! – Spotkanie szkoleniowe przeznaczone wyłącznie dla Sekretarzy Samorządów Województwa Opolskiego.

Prosimy o potwierdzenie udziału w spotkaniu do dnia 24 stycznia 2020 r.

Szczegóły

Data:
Styczeń 28
Czas:
10:00 - 14:00
Wydarzenie Category:

Organizator

Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
Telefon:
(077) 454-48-29
Email:
szkolenia@opole.frdl.pl
Strona internetowa:
http://www.opole.frdl.pl

Miejsce

Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
ul. Krakowska 51,
Opole,
+ Google Map
Telefon:
77/ 453 68 25