Obsługa trudnego klienta w jednostkach samorządu terytorialnego – warsztaty
Data szkolenia
Godzina
Miejsce szkolenia
ul. Krakowska 51,
Opole,
Cena szkolenia
Cena szkolenia do 20.09. wynosi 314,50 zł
Po 20.09. cena szkolenia wynosi 370,00 zł
Dla drugiej osoby z tej samej Instytucji rabat 10% od ceny netto. W przypadku szkoleń finansowanych ze środków publicznych do ceny szkolenia nie doliczamy VAT. Koszt obejmuje: materiały szkoleniowe, zaświadczenie, przerwy kawowe i lunch. Płatność przelewem, na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia. Rezygnacja musi nastąpić w formie pisemnej lub e-mailem na biuro@opole.frdl.pl najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem szkolenia. Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100%. Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od OCDL FRDL.
Formularz
O szkoleniu
Adresaci:
Szkolenie przeznaczone dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego zajmujących się obsługą klientów.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest uświadomienie i rozwinięcie umiejętności związanych z odpowiednimi reakcjami na różnego rodzaju zachowania klienta, w taki sposób aby nie urazić klienta i równocześnie obronić siebie przed skutkami niekonstruktywnej – nie jednokrotnie – postawy klienta.
Program:
1.Komunikacja.
2.Cechy dobrego kontaktu.
3.Napięcia w kontaktach z klientami
4.Niekrzyżująca się komunikacja.
5.Jak unikać lub deeskalować konflikty.
6.Komunikacja w trudnych emocjach.
7.Słowa, których nie należy używać.
8.Obsługa poszczególnych typów trudnych klientów.
9.Kiedy rozkładać czerwony dywan?
10.Postępowanie w sytuacjach kryzysowych.
Prowadząca: Kierownik Działu Poradnictwa Specjalistycznego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie, doświadczony trener z zakresu problematyki społecznej i socjalnej, pracownik samorządowy, absolwentka UŚ, wieloletni wykładowca FRDL
Zgłoszenia można dokonywać poprzez stronę internetową (www.opole.frdl.pl) bądź listownie dostarczając do nas wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA najpóźniej do 24 września 2019 r.
Szkolenia realizujemy również w formie zamkniętej na terenie Instytucji lub we wskazanej lokalizacji.
Zapytania prosimy kierować na adres e-mail: biuro@opole.frdl.pl
- To event minęło.
Obsługa trudnego klienta w jednostkach samorządu terytorialnego – warsztaty
Wrzesień 27 @ 09:00 - 14:00
Adresaci:
Szkolenie przeznaczone dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego zajmujących się obsługą klientów.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest uświadomienie i rozwinięcie umiejętności związanych z odpowiednimi reakcjami na różnego rodzaju zachowania klienta, w taki sposób aby nie urazić klienta i równocześnie obronić siebie przed skutkami niekonstruktywnej – nie jednokrotnie – postawy klienta.
Program:
1.Komunikacja.
2.Cechy dobrego kontaktu.
3.Napięcia w kontaktach z klientami
4.Niekrzyżująca się komunikacja.
5.Jak unikać lub deeskalować konflikty.
6.Komunikacja w trudnych emocjach.
7.Słowa, których nie należy używać.
8.Obsługa poszczególnych typów trudnych klientów.
9.Kiedy rozkładać czerwony dywan?
10.Postępowanie w sytuacjach kryzysowych.
Prowadząca: Kierownik Działu Poradnictwa Specjalistycznego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie, doświadczony trener z zakresu problematyki społecznej i socjalnej, pracownik samorządowy, absolwentka UŚ, wieloletni wykładowca FRDL
Zgłoszenia można dokonywać poprzez stronę internetową (www.opole.frdl.pl) bądź listownie dostarczając do nas wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA najpóźniej do 24 września 2019 r.
Szkolenia realizujemy również w formie zamkniętej na terenie Instytucji lub we wskazanej lokalizacji.
Zapytania prosimy kierować na adres e-mail: biuro@opole.frdl.pl