ZAMÓWIENIA NA ROBOTY BUDOWLANE, DOSTAWY I USŁUGI W SYSTEMIE IN-HOUSE – ASPEKTY PRAKTYCZNE

« powrót do wydarzeń
Szkolenie zakończone.

Szkolenie kierowane jest do pracowników/specjalistów zajmujących się zamówieniami publicznymi w jednostkach samorządu terytorialnego; przedstawicieli osób prawnych zależnych od sektora publicznego – w szczególności spółek komunalnych zależnych od jednostek samorządu terytorialnego oraz wszystkich osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy na temat funkcjonowania zamówień in – house wprowadzonych do ustawy Pzp w 2016 r.

Start:
19 maja 2017 09:00
Koniec:
19 maja 2017 14:00
Koszt:
370,00 zł. lub 314,50 zł. (rabat 15%) przy zgłoszeniu do 10 maja 2017 r. Dla drugiej osoby z tej samej Instytucji rabat 10 % od ceny netto.
Kategoria:
Organizator:
Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
Telefon:
(077) 454-48-29
szkolenia@opole.frdl.pl
Miejsce:
Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL
Telefon:
77/4544829
Adres:
ul. Krakowska 51, III p, Opole, 45-018, Polska
Szkolenie zakończone.
seo.wenlink.com 售卖中
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2016 OCDL FRDL Opole