• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Inwentaryzacja 2020 w Instytucjach Kultury

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą specjalnej platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami

Cele i korzyści

Podniesienie wiedzy w zakresie przygotowania, przeprowadzenia i rozliczania inwentaryzacji w instytucjach kultury. Zakres szkolenia obejmuje m.in.: podstawy prawne inwentaryzacji; rodzaje inwentaryzacji; terminy i częstotliwość inwentaryzacji; metody inwentaryzacji; odpowiedzialność materialna pracowników; różnice inwentaryzacyjne. Uczestnicy otrzymają przykładową dokumentację z zakresu szkolenia.

zwiń
rozwiń
Program

1. Cel inwentaryzacji.
2. Rodzaje i metody inwentaryzacji.
3. Terminy i częstotliwość inwentaryzacji.
4. Instrukcja inwentaryzacyjna w instytucjach kultury.
5. Przygotowanie do inwentaryzacji.
6. Planowanie czynności inwentaryzacyjnych w instytucjach kultury.
7. Komisja inwentaryzacyjna i jej działanie.
8. Przeprowadzenie procesu inwentaryzacji poszczególnych elementów majątku (w tym dzieł sztuki, zbiorów muzealnych, materiałów bibliotecznych).
9. Rozliczenie inwentaryzacji.
10. Jak ewidencjonować w księgowości różnice inwentaryzacyjne.
11. Kontrola przebiegu inwentaryzacji.
12. Odpowiedzialność kierownika jednostki i zespołu związana z inwentaryzacją.
13. Dyskusja.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy odpowiedzialni za przeprowadzenie i rozliczenie inwentaryzacji w Instytucjach Kultury.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Licencjonowany doradca podatkowy, doświadczony praktyk w dziedzinie finansów, rachunkowości, podatków, inwestycji, prawa. Absolwentka Wydziału Finansów i Inwestycji Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz wielu studiów podyplomowych w zakresie doradztwa podatkowego, rachunkowości, prawa karno-skarbowego, gospodarczego i handlowego. Właścicielka dużej kancelarii prawno-podatkowej. Wpisana na listę Biegłych Rzeczoznawców w dziedzinie doradztwa podatkowego, posiada certyfikat Usługowego Prowadzenia Ksiąg Rachunkowych oraz wpis na listę Doradców Podatkowych. Słuchacze cenią sobie jej szeroką wiedzę oraz umiejętność przystępnego, klarownego jej przekazywania.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.
Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL.
Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.


ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: biuro@opole.frdl.pl lub poprzez formularz na www.opole.frdl.pl do 14 grudnia 2020 r.