• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Jak poruszać się efektywnie w przestrzeni online promując instytucję publiczną? Facebook, instagram i inne platformy social media oraz inne możliwości i narzędzia.

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą specjalnej platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Cele i korzyści

W trakcie dwudniowego spotkania zapoznanie się z możliwościami działań online i umiejętnego połączenia kilku różnych narzędzi do osiągnięcia wyznaczonych celów. Uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji i działań online z naciskiem na Facebooka i Instagrama. Pokażemy również inne ważne i potrzebne działania online.
Uczestnicy dowiedzą się jak:
Poruszać się w onlin’ie i dobierać narzędzia do konkretnych celów.
Tworzyć atrakcyjny i angażujący kontent na FB i Instagramie oraz innych platformach SM.
Wykorzystać możliwości każdej wybranej platformy społecznościowej.
Umiejętnie wykorzystać inne możliwości działań online. Planować efektywnie działania online.
Pisać teksty do Internetu, żeby wpływać na pozycjonowanie strony.
Ułatwić sobie działania za pomocą konkretnych aplikacji.

zwiń
rozwiń
Program

1. Przegląd bogactwa możliwości i omówienia działań online oraz obowiązujących trendów.
2. Kto jest Twoim odbiorcą i jak go oczarować?
3. Facebook i Instagram – jak się w nich poruszać dzisiaj?
• Przejrzymy ważne funkcjonalności fanpage Facebooka (ustawienia, nazwa użytkownika, CTA, informacje) i Instagrama (bio, link, #, nazwa) omówimy zasady jakimi rządzi się Facebook aktualnie.
• Jak wykonać podstawowe grafiki na FB i Insta przy pomocy prostego program Canva?
• Rodzaje postów na FB i ich różne formaty (karuzela, pokaz slajdów, notatka) oraz obejrzymy i omówimy inspiracje oraz posty ze zdjęciami oraz video na Instagramie.
• Cechy jakimi powinien się odznaczać angażujący post i dlaczego nie wolno zapominać o Relacjach na FB oraz o Insta Story na Instagramie
• Czym są i do czego służą Messenger Rooms na FB?
• Zalety live i video jako formatów atrakcyjnych dla odbiorców na FB.
• Wykorzystywanie wydarzenia nie tylko do eventów stacjonarnych na FB
• Zalety płynące z działań na grupach oraz ich tworzenia na FB.
• Dlaczego warto zaglądać do statystyk fanpage na FB i Insta?
• Znaczenie hashtagów na Instagramie, jak je tworzyć, ile powinno ich być, jak je wyszukiwać?
• Potencjał IGTV.
• Jak korzystać z Creator Studio?
• Reklama płatna w Managerze Reklam. Cele reklamowe oraz najważniejsze elementy reklamy, która przyciągnie odbiorców na FB i Instagramie.
4. Przegląd innych platform Social Media - Twitter, You Tube, LinkedIn – omówienie ich specyfiki, potencjałów, zalet, możliwych i zalecanych działań.
5. Jak tworzyć teksty do Internetu – budowa tekstu, język, znaczenie nagłówków, tematyka.
6. Recycling treści – sposób na wykorzystanie treści ponadczasowych i oszczędność czasu.
7. Strona www – wizytówka i nasza przestrzeń własna. Aktualizacja, działania.
8. Użyteczne aplikacje ułatwiające działania online.
9. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy instytucji publicznych, przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych, reprezentanci organizacji turystycznych, pracownicy organizacji pozarządowych oraz przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.
Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL.
Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.


ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: biuro@opole.frdl.pl lub poprzez formularz na www.opole.frdl.pl do 27 listopada 2020 r.