• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Profesjonalne prezentacje multimedialne

online

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy udział w szkoleniu, w trakcie którego poznacie Państwo trzy popularne programy do przygotowania profesjonalnych prezentacji: PowerPoint, Canva, Prezi. Przedstawimy wiele cennych wskazówek dotyczących przygotowania prezentacji. Zajęcia w 90% będą realizowane metodą warsztatową co pozwoli w praktyce poznać omawiane zagadnienia. By w pełni skorzytsac z szkolenia wymagany jest dostęp do Microsoft PowerPoint oraz dostęp z poziomu przeglądarki do programów Canva oraz Prezi – wystarczy założone darmowe konto w Canvie lub Prezi – procedura założenia konta trwa około 1 minutę.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Wzrost wiedzy w obszarze najnowszych trendów w tworzeniu prezentacji multimedialnych.
• Poznanie niestandardowych narzędzi i funkcji PowerPoint, Canva, Prezi.
• Poznanie zasad komponowania prezentacji i slajdów.
• Zdobycie wiedzy w zakresie tworzenia intrygujących prezentacji.
• Poznanie techniki przyciągania uwagi odbiorcy.
• Odkrycie niestandardowych metod tworzenia slajdów.
• Zdobycie wiedzy w zakresie tworzenia prezentacji w praktyczny sposób.
• Otrzymanie obszernych materiałów dotyczących tematyki szkolenia.

zwiń
rozwiń
Program

1. Reguły właściwej prezentacji:
• Hierarchia informacji.
• Jak komunikować?
• Budowanie koncepcji prezentacji.
• Podstawowe elementy prezentacji: kolory, fonty, obrazy, grafiki, ikony.
• Case studies
2. Wprowadzenie do programu Prezi:
• Konta i licencje.
• Nawigacja w programie.
• Korzystanie z gotowych szablonów prezentacji.
• Obiekty w prezentacji – dodawanie, formatowanie, usuwanie.
• Zapisywanie, pobieranie i udostępnianie prezentacji.
3. Canva – wprowadzenie:
• Zastosowanie, licencje i zakładanie konta.
• Szablony.
• Nawigacja.
• Obiekty w prezentacji – dodawanie, formatowanie, usuwanie.
• Dostosowanie szablonu do własnych celów.
• Zapisywanie i drukowanie.
4. PowerPoint
• Cienie i blaski programu PowerPoint.
• Niestandardowe funkcje programu PowerPoint - tworzenie własnych kształtów, wycinanie tła, osadzanie zdjęć w obiektach, tworzenie części wspólnych obiektów.
• Praca z obrazami, kształtami, fontami, kolorami.
• Tworzenie własnych wzorców slajdów.
5. Praktyczne wskazówki i podsumowanie.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Szkolenie jest skierowane do specjalistów, kadry kierowniczej, osób tworzących i pracujących z prezentacjami oraz osób, które chcą wynieść swoje prezentacje na wyższy poziom.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, certyfikowany trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior Trainer). Praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w komunikacji, marketingu, i zarządzaniu wizerunkiem (doświadczenia zawodowe zdobywał w samorządzie, organizacjach pozarządowych i biznesie). Współautor podręcznika „Narzędziownik promocyjny dla organizacji pozarządowych”. Autor publikacji w takich mediach, jak Forbes, Antyweb, Marketing w Praktyce, Dziennik Zachodni, Wirtualna Polska. Prelegent wielu imprez branżowych w rodzaju LinkedIn Local, Internet Beta, Sprawny Marketing. Prowadził szkolenia m.in. dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Microsoftu, Santander Banku.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem. Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL. Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.

ZGŁOSZENIA:

Zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz umieszczony na stronie www.opole.frdl.pl do 2 lutego 2023 r.