• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Content marketing w instytucjach kultury

online

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

 

 

Ważne informacje o szkoleniu

Szkolenie z content marketingu pokaże jak krok po kroku budować angażujące treści, których potrzebują odbiorcy instytucji kultury. Przyjrzymy się podstawowym zasadom i teoriom content marketingu, pokażemy z jakich narzędzi i aplikacji warto korzystać, aby dotrzeć, a potem wracać do odbiorców. Podczas szkolenia uczestnicy będą pracować na realnych przykładach z branży kultury.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Wskazanie zasad i metod prowadzenia stałej i angażującej komunikacji w mediach społecznościowych.
• Poznanie mechanizmów badania grupy odbiorców i sposobów na budowanie strategii działań, które będą ich angażować.
• Zdobycie, uzupełnienie i uporządkowanie wiedzy na temat narzędzi i aplikacji wykorzystywanych w kontaktach z otoczeniem.
• Poznanie odpowiedzi na najczęściej pojawiających się pytania z tematu promocji instytucji i prowadzonych działań kulturalnych.

zwiń
rozwiń
Program

1. Sposób wyszukiwania pomysłów na skuteczne treści.
2. Proces "krok po kroku" tworzenia wpisów blogowych łatwych do wyszukania w google.
3. Podstawowe zasady i teorie content marketingu.
4. Analiza skuteczności z użyciem Google Search Console i Google Analytics.
5. Narzędzia i aplikacje (darmowe i płatne) do content marketingu.
6. Najlepsze źródła do poszerzania wiedzy o content marketingu.
7. Strategie remarketingowe w content marketingu.
8. Pozatekstowe sposoby na content marketing.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Zajęcia skierowane są do pracowników sektora kultury, instytucji publicznych, organizacji pozarządowych, freelancerów i animatorów kultury.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Szkoleniowiec, autor bloga o PR, marketingu i kulturze, konsultuje kampanie dla małych firm. Na swoim koncie ma m. in. pracę w biurze prasowym urzędu miasta, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie i wsparcie komunikacji marek z wielu sektorów. Prowadził warsztaty m. in. na zlecenie NCK, IKM, PIK, ŁDK.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem. Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL. Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.

ZGŁOSZENIA:

Zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz umieszczony na stronie www.opole.frdl.pl do 14 grudnia 2022 r.