Ustawa o doręczeniach elektronicznych. Publiczna usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego. Publiczna usługa hybrydowa. Zmiany w kpa.

szkolenie w formule on-line

termin szkolenia został potwierdzony do realizacji
Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.
1. Terminy wejścia w życie ustawy o doręczeniach elektronicznych dla poszczególnych podmiotów publicznych.
2. Czy przepisy ustawy o doręczeniach elektronicznych dotyczą podmiotów niepublicznych i w jakim zakresie? Korespondencja podmiotów publicznych z podmiotami niepublicznymi.
3. Publiczna Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego PURDE:
- na czym polega?
- jakie standardy i zasady?
- kogo dotyczy?
4. Kwalifikowane Usługi Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego KURDE:
- na czym polegają?
- jakie standardy i zasady?
- kogo dotyczą?
5. Publiczna Usługa Hybrydowa PUH – na czym polega, terminy stosowania, przesłanki doręczania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi hybrydowej.
Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia. Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL. Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.
ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz umieszczony na stronie www.opole.frdl.pl do 7 kwietnia 2023 r.
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa