Doręczenia elektroniczne w podmiotach publicznych. Aplikacja e-doręczenia. Postępowanie administracyjne i ochrona danych osobowych

szkolenie w formule on-line
Cena: 435 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 7 marca 2024 r cena: 399 PLN netto/os.
1. Czym są doręczenia elektroniczne?
2. Jakiej korespondencji dotyczą doręczenia elektroniczne?
3. Jaki cel ma ustawa o doręczeniach elektronicznych i jakie wywoła skutki?
4. W jakich terminach poszczególne podmioty będą stosować doręczenia elektroniczne? Wątpliwości w kontekście jednostek organizacyjnych jst i innych podmiotów.
5. Kim jest podmiot publiczny w rozumieniu ustawy, a kim podmiot niepubliczny? Jak będzie w praktyce? Jakie obowiązki mają podmioty publiczne?
6. Czym jest :
- Adres do doręczeń elektronicznych – ADE.
- Skrzynka doręczeń – SD.
- Operator wyznaczony – OW.
- PURDE – Publiczna Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego – standardy, EIDAS, usługi zaufania publicznego.
- PUH – Publiczna Usługa Hybrydowa.
- Kwalifikowana Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego – KURDE – standardy.
7. Krajowy system e-doręczeń – z jakich elementów się składa?
8. Jak będą wyglądały doręczenia w ramach PURDE w podmiotach publicznych?
- Znaczenie Bazy Adresów Elektronicznych (BAE) dla PURDE. Jak uzyskać wpis adresu do doręczeń w BAE? Skutki wpisu do BAE. Czy można zrezygnować z adresu do doręczeń elektronicznych?
- Zawarcie umowy na świadczenie PURDE z Pocztą Polską – jak będzie wyglądać?
- Usługi dodatkowe.
- Zestawienia statystyczne dla podmiotów publicznych.
- Znaczenie adresu e-mail do notyfikacji.
- Przez jaki czas korespondencja w ramach realizacji PURDE jest dostępna do pobrania przez adresata?
- Wielkość pojedynczej korespondencji w ramach realizacji PURDE.
- Wymagania dla plików, załączanych do przesyłek w ramach realizacji PURDE.
- Integracja systemu kancelaryjnego z systemem OW z wykorzystaniem API.
- Doręczanie korespondencji za pomocą PURDE, kiedy dochodzi do doręczenia?
- Dowody, potwierdzające poszczególne etapy świadczenia PURDE (dowody wysłania, dowody otrzymania, dowody jako nieodłączna część korespondencji, okres przechowywania dowodów).
9. Jak założyć adres do doręczeń – zróbmy to razem, czynności przy założeniu adresu do doręczeń – krok po kroku. Wspólne założenie adresu do doręczeń. Jakie dane będą konieczne?
10. Jak kwalifikować podmiot publiczny – czym jest „urząd” w kontekście założenia adresu do doręczeń? Wątpliwości interpretacyjne.
Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia. Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL. Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.
ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz umieszczony na stronie www.opole.frdl.pl do 19 marca 2024 r.
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa