Doręczenia elektroniczne – zmiany wprowadzone nowelizacją. Wpływ ustawy o e-doręczeniach na procedurę administracyjną

szkolenie w formule on-line
Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą specjalnej platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.
1. Korespondencja doręczana elektronicznie – o jakiej korespondencji stanowi ustawa?
2. Nowelizacja ustawy – co zmieniła?
3. Doręczenia i wymiana informacji wyłączone spod regulacji.
4. Adres do doręczeń i skrzynka do doręczeń – zasady doręczania.
5. Baza adresów doręczeń.
6. Skutki prawne wpisu adresu do doręczeń elektronicznych do bazy adresów elektronicznych.
7. Obowiązki podmiotów publicznych, terminy stosowania ustawy.
8. Sytuacja podmiotów niepublicznych.
9. Inne podmioty zobowiązane do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych, wpisanego do bazy adresów elektronicznych.
10. Jak wnioskować o adres do doręczeń w przypadku podmiotów publicznych i niepublicznych?
11. Administrator skrzynki doręczeń; zarządzanie skrzynką doręczeń. Wyznaczenie ASD przez podmiot publicznych.
Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.
Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL.
Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.
ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: biuro@opole.frdl.pl lub poprzez formularz na www.opole.frdl.pl do 8 października 2021r.
Elektronizacja i cyfryzacja urzędu