• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Forum Koordynatorów ds. dostępności w JSFP Raport o stanie dostępności – praktyczne wskazówki dotyczące uzupełniania dokumentu

Spotkanie bezpłatne dla członków Forum. Osoby zainteresowane przystąpieniem do Forum prosimy o kontakt z koordynatorem

Ważne informacje o szkoleniu

Spotkanie w ramach Forum Koordynatorów ds. dostępności

zwiń
rozwiń
Program

10.00 – 11.15 

Piątkowa kawa Koordynatorów ds. dostępności w JSFP – Walne zebranie członków Forum Koordynatorów ds. dostępności w JSFP.

- Omówienie harmonogramu prac Forum na najbliższe miesiące

- Wybór Zarządu Forum

11.15-11.30 Przerwa kawowa.

11.30 – 14.30 

Raport o stanie dostępności – praktyczne wskazówki dotyczące uzupełniania dokumentu:

  • Kto jest zobligowany do złożenia raportu?
  • Audyt a analiza dostępności.
  • Jak przeprowadzić audyt dostępności - narzędzia i metody.
  • Raport poaudytowy, zalecenia a plany działania.
  • Dostęp alternatywny a raportowanie. Czy raportujemy gotowość czy faktyczne przypadki zapewniania dostępu alternatywnego? Przykłady dostępu alternatywnego.
  • Sankcje, kary za brak dostępności.
  • Monitoring stron internetowych a kontrole.
zwiń
rozwiń
Adresaci

Członkowie Forum Koordynatorów ds dostępności

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym
  1. Specjalistka ds. dostępności usług dla osób z niepełnosprawnością, trenerka. Prowadzi szkolenia dla pracowników administracji publicznej w zakresie wdrażania zasad dostępności dla osób z niepełnosprawnością w usługach publicznych, doradza w zakresie prawidłowego realizowania dostępnych usług dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawnościami. Prowadzi również szkolenia z zakresu projektowania dostępnej przestrzeni, wdrażania rozwiązań wspierających dostępność informacyjno-komunikacyjną, cyfrową oraz z procesu obsługi klientów z niepełnosprawnością. Wspiera również pracodawców w zakresie dostosowania miejsc pracy dla osób z niepełnosprawnością, konsultantka Centralnego Instytutu Ochrony Pracy. Współpracuje z urzędami publicznymi w całej Polsce. Wyróżniona jako jedna ze 100 najbardziej wpływowych osób z niepełnosprawnością w Polsce. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
  2. Radca prawny, ekspert z zakresu prawa administracyjnego, prawa pracy oraz przepisów prawnych dotyczących ochrony danych osobowych, zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Doświadczona trenerka, prowadząca szkolenia podnoszące kwalifikacje pracowników administracji publicznej. Autorka komentarzy i opinii prawnych.
zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.
Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL.
Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.


ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: biuro@opole.frdl.pl lub poprzez formularz na www.opole.frdl.pl do 2 marca 2021 r.