Koordynator ds. dostępności. Aktualizacja wiedzy i kompetencji

szkolenie w formule on-line

kilkudniowy kurs - sprawdź szczegóły
21, 22 i 26 października 2021 r. Szkolenie w godzinach 10:00-14:00
DZIEŃ 1 - 21 października 2021 r. Dostępność architektoniczna i informacyjno-komunikacyjna – weryfikacja stosowanych rozwiązań:
1. Monitoring wdrażania dostępności – narzędzia do weryfikacji.
2. Plan zapewniania dostępności- weryfikacja planów – ćwiczenie praktyczne.
3. Dostępność architektoniczna – praktyczne rozwiązania.
4. Dostępność informacyjno-komunikacyjna – praktyczne rozwiązania.
5. Sytuacje wyjątkowe – stosowanie dostępu alternatywnego, weryfikacja sytuacji braku zapewnienia dostępności.
6. Sesja pytań i odpowiedzi.
DZIEŃ 2 - 22 października 2021 r. Urząd a dostępność. Dostępność cyfrowa – zadania koordynatora:
Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.
Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL.
Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.
ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: biuro@opole.frdl.pl lub poprzez formularz na www.opole.frdl.pl do 16 października 2021 r.
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa