Kurs: Koordynator ds. dostępności w urzędzie

szkolenie w formule on-line

kilkudniowy kurs - sprawdź szczegóły
Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą specjalnej platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.
16, 20, 21 kwietnia 2021 Szkolenie w godzinach 10:00-14:00
Ustawa o dostępności rodzi w samorządach szereg trudności. Dlatego zapraszamy Państwa na trzydniowe szkolenie, które wyjaśni najważniejsze problemy związane z ustawą o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
DZIEŃ 1 16 kwietnia 2021
1. Określenie katalogu klientów ze szczególnymi potrzebami w urzędzie.
2. Minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej, cyfrowej, komunikacyjno-informacyjnej.
3. Dostęp alternatywny.
4. Obowiązki sprawozdawcze - raport o stanie dostępności.
5. Rola Koordynatora ds. dostępności - zadania koordynatora ds. dostępności.
6. Przygotowanie planu dostępności.
Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.
Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL.
Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.
ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: biuro@opole.frdl.pl lub poprzez formularz na www.opole.frdl.pl do 12 kwietnia 2021 r.
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa