Rejestr umów w placówkach oświatowych od 2022 roku

szkolenie w formule on-line
.png)
Forum
1. Obowiązek wprowadzania umów do rejestru - Minister Finansów prowadzi rejestr umów zawartych przez jednostki sektora finansów publicznych.
2. Zakres umów objętych obowiązkiem wprowadzania do rejestru – umowy, które mogą podlegać udostępnieniu na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej:
• umowy o pracę z nauczycielami,
• umowy o zastępstwo,
• umowy barterowe – praktyka w oświacie,
• umowy będące źródłem dochodów na WRD,
• umowy przy „zamówieniach” do 130 000 złotych,
• brak umów a posiadanie faktur – co to jest przy rejestrze umów?
• zakupy przez internet,
• opłaty za stołówkę szkolną oraz za przedszkole,
• umowy z własną jednostką macierzystą – takie umowy są zawierane,
• umowy dotyczące ZFSS a rejestr umów,
• inne szczególne przypadki.
Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem. Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL. Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.
ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz umieszczony na stronie www.opole.frdl.pl do 30 marca 2022 r.
Oświata