Zadania gmin w ramach CEIDG. Konstytucja biznesu, zarząd sukcesyjny przedsiębiorstwem osoby fizycznej. Zmiany w przepisach

szkolenie w formule on-line
Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą specjalnej platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.
- Podniesienie kwalifikacji w zakresie realizowania zadań związanych z obsługą systemu CEIDG.
- Omówienie zagadnień związanych z wpisem do CEIDG w zakresie danych zarządcy sukcesyjnego, dokonywaniem zgłoszeń do ZUS, w sytuacji rejestracji działalności, zmianą danych, zawieszeniem, wznowieniem, zaprzestaniem działalności gospodarczej, ułatwieniami podczas rejestracji działalności gospodarczej.
- Przedstawienie zmian, które obowiązują od 1 stycznia 2020r.
- Poznanie najczęściej występujących błędów.
- Możliwość konsultacji kwestii problemowych, wymiany doświadczeń z ekspertem i innymi uczestnikami szkolenia.
1. Zadania gmin w ramach CEIDG na podstawie ustaw: Prawo przedsiębiorców, ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy, ustawy o zasadach uczestnictwa przedsiębiorców zagranicznych i innych osób zagranicznych w obrocie gospodarczym na terytorium RP.
2. Zarząd sukcesyjny przedsiębiorstwem osoby fizycznej.
3. Powołanie zarządcy sukcesyjnego przez przedsiębiorcę, powołanie zarządcy sukcesyjnego po śmierci przedsiębiorcy.
4. Wpis do CEIDG w zakresie danych zarządcy sukcesyjnego.
5. Ujawnianie informacji w CEIDG związanych z wygaśnięciem zarządu sukcesyjnego.
6. Formularz CEIDG-1.
7. Działalność nierejestrowa.
8. Ulga na start.
9. Dane ewidencyjne przedsiębiorcy i dane informacyjne o przedsiębiorcy.
10. Dane adresowe wpisywane do CEIDG.
11. Zasady przy zawieszaniu, wznawianiu i zaprzestaniu wykonywania działalności gospodarczej.
12. Zasady zgłaszania zmian danych wpisywanych do CEIDG.
13. Udostępnianie w CEIDG informacji o udzielonych przez przedsiębiorców pełnomocnictwach oraz ustanowionych prokurentach.
Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.
Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL.
Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.
ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: biuro@opole.frdl.pl lub poprzez formularz na www.opole.frdl.pl do 8 marca 2021 r.
Działalność gospodarcza, alkohole