Inwentaryzacja w JSFP w dobie pandemii koronawirusa

szkolenie w formule on-line
Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą specjalnej platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.
1. Podstawy prawne.
2. Istota, cel i zakres inwentaryzacji, w tym omówienie sytuacji problemowych w obliczu pandemii koronawirusa.
3. Metody przeprowadzania inwentaryzacji:
- spis z natury,
- uzgadnianie sald,
- weryfikacja sald.
4. Terminy i częstotliwość przeprowadzania inwentaryzacji.
5. Teren strzeżony.
6. Rodzaje inwentaryzacji - pełna, ciągła, kontrolna, okresowa, zdawczo-odbiorcza.
7. Wymóg porównania zasobu nieruchomości.
8. Organizacja inwentaryzacji – obowiązkowe czynności, jakie należy wykonać przed, w trakcie oraz po inwentaryzacji, w tym:
- opracowanie planu i harmonogramu inwentaryzacji,
- wydanie zarządzenia w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji,
- powołanie przewodniczącego oraz członków komisji inwentaryzacyjnej – powierzenie obowiązków przewodniczącemu jak i członkom komisji inwentaryzacyjnej oraz zespołów spisowych,
- szkolenie członków komisji inwentaryzacyjnej,
- spis z natury – praktyczne wskazówki,
- właściwe wypełnianie arkuszy spisu z natury,
- zasady i odpowiedzialność w zakresie podmiotowym i przedmiotowym przy potwierdzaniu sald,
- podstawowe czynności i dokumentacja w inwentaryzacji metodą weryfikacji,
- znakowanie składników majątkowych oraz pól spisowych,
- dokumentowanie czynności inwentaryzacyjnych na poszczególnych etapach,
- protokół różnic inwentaryzacyjnych,
- końcowe wnioski i rekomendacje,
- kontrola i nadzór.
Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.
Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL.
Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.
ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: biuro@opole.frdl.pl lub poprzez formularz na www.opole.frdl.pl do 16 kwietnia 2021 r.
Finanse, rachunkowość, podatki