1. Przegląd bogactwa możliwości i omówienia działań online oraz trendów 2022 roku.
2. Kto jest Twoim odbiorcą i jak go oczarować?
3. Facebook i Instagram oraz TikTok – jak się w nich dziś poruszać?
Wspólnie:
• omówimy dane liczbowe z Hootsuite oraz trendy online na rok 2022,
• omówimy znaczenie znajomości swojego odbiorcy – grupa docelowa,
• omówimy znaczenie prostego języka w obecnej komunikacji,
• przejrzymy ważne funkcjonalności fanpage Facebooka (ustawienia, nazwa użytkownika, CTA, informacje) i Instagrama (bio, link, #, nazwa) oraz TikToka (nazwa, bio, preferencje),
• omówimy zasady jakimi rządzi się Facebook oraz Instagram aktualnie,
• nauczymy się jak wykonać podstawowe grafiki na FB i Insta przy pomocy prostego program Canva,
• omówimy specyfikę TikToka oraz rolki, które są podstawą contentu w tym medium, wskażemy przykłady i inspiracje,
• omówimy rodzaje postów na FB i IG oraz obejrzymy i omówimy inspiracje postów dla obu platform i wskażemy te, które na dziś są najbardziej popularne, które warto robić na swoich profilach,
• omówimy cechy jakimi powinien się odznaczać angażujący post i dlaczego nie wolno zapominać o Relacjach na FB oraz o Insta Story na Instagramie oraz nowym formacie Rolki – Reelsy na IG, które podbiją również FB w 2022 roku,
• jak dziś działa live i video na FB – czy nadal warto je robić?
• zachęcę do wykorzystywania wydarzenia nie tylko do eventów stacjonarnych na FB i omówię kwestię promowania wydarzenia w przestrzeni online,
• przekażę zalety płynące z działań na grupach oraz ich tworzenia na FB,
• odpowiem na pytanie dlaczego warto zaglądać do statystyk,
• omówię znaczenie hashtagów na Instagramie, jak je tworzyć, ile powinno ich być aktualnie (zmiany!), jak je wyszukiwać,
• nauczymy się korzystać z Creator Studio/Business Suite,
• zrobię wprowadzenie do reklamy płatnej w Managerze Reklam i omówię cele reklamowe oraz najważniejsze elementy reklamy, która przyciągnie odbiorców na FB i Instagramie,
oraz
• omówię czym jest recycling treści,
• przedstawię użyteczne w codziennej pracy aplikacje,
• przejrzę kilka fanpage’y FB/profili IG w celu ich omówienia i przekazania wskazówek,
• odpowiem na pytania uczestników, pobudzę ich do dyskusji i wymiany doświadczeń.
Kultura, sport, NGO, promocja