1. Nieprawidłowości w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, w szczególności:
• w powoływaniu koordynatorów,
• w planach działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności,
• związane ze zlecaniem lub powierzaniem realizacji zadań publicznych finansowanych z udziałem środków publicznych oraz udzielaniem zamówień publicznych,
• związane z deklaracjami dostępności,
• w ewakuacji,
• w zakresie dostępu alternatywnego,
• w dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej,
• skargi z zakresu dostępności.
2. Ochrona danych osobowych, cyberzagrożenia w jst – wyniki kontroli NIK. Omówienie nieprawidłowości:
• związane z przetwarzaniem i przechowywaniem danych osobowych na poczcie mailowej,
• w umowach powierzenia przetwarzania danych osobowych,
• w przetwarzaniu danych na BIP,
• nieprawidłowości związane z sesjami organów stanowiących, ich transmisją i publikacją,
• w zakresie cyberbezpieczeństwa i oprogramowania.
3. Monitoring wizyjny – wyniki kontroli NIK w jst. Nieprawidłowości:
• w zakresie procedur wewnętrznych i dokumentacji związanej z monitoringiem,
• w powierzaniu zadań,
• związane z wykorzystywanym sprzętem,
• związane z udostępnianiem monitoringu,
• związane z realizacją obowiązków informacyjnych RODO,
• związane z zasięgiem monitoringu.
4. Odpowiedzi na pytania.
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa