• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Jak kreatywnie oprawiać stronę na Facebooku. Warsztaty z tworzenia grafiki

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.
 

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu podczas którego omówimy jak kreatywnie oprawiać stronę na Facebooku. Warsztaty z tworzenia grafiki.

Ważne informacje o szkoleniu

Dobrze opracowana lub dobrana grafika w social mediach, począwszy od Facebooka, Instagrama, a kończąc na stronie www buduje wizerunek każdej instytucji. Coraz częściej w mediach społecznościowych stajemy się społeczeństwem obrazkowym jest to ważny element komunikacji i interakcji z naszymi odbiorcami. To właśnie ciekawa grafika przyciąga wzrok odbiorców i daje szansę treści, że zostanie skonsumowana tak jak to zakładamy tworząc ją. Proponujemy Państwu udział w zajęciach w formule warsztatowej podczas, których omówimy zasady tworzenia grafiki wykorzystywanej do tworzenia informacji i postów przekazywanych w social mediach i jej kluczowe elementy ale również w praktyczny sposób przeanalizujemy je wykorzystując opracowane przez uczestników podczas warsztatu samodzielne projekty.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści
  • Zapoznanie z różnymi formatami różnych grafik w powiązaniu z ich znaczeniem, ważnością, możliwościami.
  • Poznanie kluczowych formatów graficznych dla strony oficjalnej na Facebooku.
  • Zdobycie umiejętności tworzenia przyciągających wzrok grafiki w bezpłatnym narzędziu Canva.com.
zwiń
rozwiń
Program
  1. Znaczenie przemyślanej i celowanej grafiki na stronę oficjalną instytucji.
  2. Wskazania, zalecenia Facebooka dotyczące grafik i efektywnych działań na tej platformie.
  3. Tajniki funkcjonalności Facebooka w powiązaniu z jego oprawą graficzną.
  4. Dążenie do spójności komunikacji graficznej w przestrzeni online. Przykłady/inspiracje.
  5. Różnorodne formaty i rodzaje postów, które angażują i umożliwiają promocję wydarzeń.
  6. Funkcjonalności bezpłatnej wersji Canva.com. Omówienie i wskazanie możliwości narzędzia.
  7. Przedstawienie możliwości szybkiego wykonywania efektywnych i różnorodnych grafik przyciągających uwagę odbiorców. Ćwiczenia.
  8. Odświeżenie strony oficjalnej na Facebooku za pomocą grafik z animacjami, pokazów slajdów, krótkich video, ciekawych live.
  9. Przedstawienie jak usunąć tło ze zdjęcia i jak to użyć. Ćwiczenie.
  10. Przedstawienie jak zrobić kod QR. Ćwiczenie.
  11. Omówienie zalet cyklu, infografiki, plakatu. Ćwiczenie.
  12. Przedstawienie dodatkowych narzędzi do tworzenia grafik: bezpłatne stocki zdjęciowe i video, muzyczne, stocki ikon, inne narzędzia do tworzenia grafik.
  13. Czas na pytania. Sesja pytań i odpowiedzi.
zwiń
rozwiń
Adresaci

JST, instytucje państwowe. Gminy, Powiaty, Miasta, Uczelnie, UP, Instytucje Kultury. Pracownicy wydziałów promocji i komunikacji jednostkach administracji publicznej, osoby przygotowujące treści, grafiki na stronach internetowych i mediach społecznościowych organizacjach samorządowych

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i (współ)tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Linkedin, You Tube, TikTok), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.
Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL.
Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.


ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenie należy przesłać poprzez formularz umieszczony na stronie www.opole.frdl.pl do 24 października 2022 r.