• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Rolki – jak oswoić ten format treści i jak je tworzyć w praktyce? Możliwości Canva.com i CapCut

online
Miejsce
Internet
Termin
22 maja 2025
Czas trwania
10:00 - 14:00
Cena
409/449 zł
Zapisz się na szkolenie

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniach do 8 maja 2025 r. cena wynosi: 409 PLN netto/os.

W świecie dynamicznie rozwijających się mediów społecznościowych rolki stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi do angażowania odbiorców i budowania rozpoznawalności marki. Jeśli zastanawiasz się, jak zacząć przygodę z tworzeniem krótkich, atrakcyjnych wideo, to szkolenie jest dla Ciebie!

Ważne informacje o szkoleniu

• Jak w prosty sposób tworzyć materiał graficzno-tekstowy, który ma coraz większy potencjał zasięgowy na Facebooku i Instagramie, ale nie tylko.
• Gdzie szukać inspiracji oraz jak je wykonać w Canva.com i/lub w CapCut?

Podczas proponowanego szkolenia odpowiemy na te pytania. Przedstawimy praktyczne wskazówki oraz wskażemy sposoby na szybkie tworzenie rolek ze zdjęć, z muzyką – nawet w bezpłatnej wersji Canva.com. Zaprezentujemy nowe spojrzenie na ten format, który jest zwykle uznawany za trudny do wykonania. Przybliżymy go i pokażemy, jak można łatwo tworzyć materiały przyjazne algorytmowi – zwiększające zasięgi i poprawiające skuteczność komunikatów.
Szkolenie będziemy realizować w formule warsztatowej – będzie czas na wymianę informacji, zadawanie pytań, a to wszystko oczywiście na bazie konkretnej wiedzy. Uczestnicy zajęć: będą mieli okazję wykonać kilka kreatywnych i rozwojowych ćwiczeń podczas szkolenia.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Dowiesz się, jaki potencjał mają rolki (reelsy) na Facebooku, Instagramie czy Youtube.
• Dowiesz się, jak publikować rolki, aby zwiększyć zasięgi: algorytmy, godziny, hasztagi.
• Poznasz sposoby poszukiwania inspiracji oraz zasady tworzenie rolek, które będą atrakcyjne dla odbiorców.
• Poznasz zasady tworzenia rolek, dowiesz się, jak je tworzyć – co jest potrzebne do tego i jakiej długości umożliwią lepsze wykorzystanie rolki.
• Dowiesz się jak wykorzystać Chat GPT do tworzenia scenariuszy rolek.
• Poznasz zasady dodawania napisów do rolek video w CapCut.
• Dowiesz się, jaki zastosować naklejki do uatrakcyjnienia video.

zwiń
rozwiń
Program

1. Rolka – czym jest i jak ją wykorzystać:
• Rodzaje, czas trwania, możliwości – podstawy.
• Dlaczego algorytm preferuje rolki?
• Skąd czerpać pomysły na rolki?
• O czym trzeba pamiętać przed realizacją pomysłu – dobre praktyki.
• Rolki ze zdjęć z treścią i muzyką – czy warto?
• Rolki video z napisami i naklejkami – co jeszcze można?
• Rolki edukacyjne, informacyjne, z zaproszeniem, z inspiracją – jakie tworzyć?
• Od czego zacząć? Jak się inspirować i z korzystać z inspiracji?
• Jak tworzyć scenariusze do rolek?
• Jaki sprzęt warto mieć do nagrywania rolek z osobami?
• Ćwiczenie 1 – stwórz 10 pomysłów na rolki.
• Ćwiczenie 2 - stwórz scenariusz z jednego wybranego pomysłu na rolkę.

2. Canva.com – jak ją wykorzystać do tworzenia rolek? Co można w niej zrobić?
3. CapCut – podstawy poruszania się po aplikacji – pierwsze kroki i dodanie napisów.
4. Muzyka CC0, video CC0, Zdjęcia CC0 – przykładowe narzędzia do wykorzystania.
5. Jak wykorzystać Chat GPT do tworzenia rolek?
6. Jak wykorzystać gotową rolkę do tworzenia atrakcyjnych relacji.
7. Wspólnie tworzymy nowe pomysły na rolki – dla siebie nawzajem – burza mózgów uczestników.
8. Narzędzia AI do wypróbowania.
9. Podsumowanie, pytania, wymiana.

zwiń
rozwiń
Adresaci

• Pracownicy działów promocji, kultury, rozwoju zajmujący się komunikacją i promocją online w tym w social media.
• Pracownicy działów informacji i public relations, biur promocji, biur prasowych i informacyjnych, w organizacjach i w administracji publicznej.
• Autorzy tekstów, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych lub na stronie www.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 2016 roku lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców.

zwiń
rozwiń
Lokalizacja
Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Koordynatorzy
Agnieszka Osman
Katarzyna Marciniak-Mordel
Zastępczyni Dyrektora ośrodka regionalnego Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego w Łodzi
tel. + 48 605 909 355
katarzyna.marciniak@frdl.org.pl
Informacje dodatkowe

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniach do 8 maja 2025 r. cena wynosi: 409 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 18 maja 2025 r.

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając z tej strony akceptujesz używanie cookies, zgodnie z Twoimi ustawieniami przeglądarki internetowej.
Zgadzam się
×Do prawidłowego działania i wyświetlania się strony należy wyłączyć wtyczkę adblocka z Twojej przeglądarki!