• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Podatek vat w działalności instytucji kultury. Zasady, problemy i zmiany

Cele i korzyści
  • Poznanie zasad dotyczących wykonania i ewidencji zdarzeń gospodarczych i finansowych w instytucjach kultury, z wykorzystaniem podatku VAT po zmianach przepisów.
  • Uczestnicy otrzymają obszerne materiały szkoleniowe dotyczące  przepisów podatku VAT, które wyjaśniają wiele problemów nastręczających wątpliwości interpretacyjne.

Uzyskanie odpowiedzi na pytania:

  • jakie dane powinny być zawarte w ewidencji sprzedaży?
  • Jakie dane powinny być zawarte w ewidencjach zakupu – struktura ewidencji w zakresie podatku naliczonego, oznaczenia i symbole
  • Jak wygląda struktura deklaracji oraz ujęcia korekt?
  • jak wprowadzić korektę?
  • jakie są konsekwencję błędnie przygotowanego pliku JPK VAT?

Możliwość konsultacji kwestii problemowych dotyczących praktycznego stosowania przepisów o JPK VAT.

zwiń
rozwiń
Program

1. Zasady ustalania podatku VAT – obowiązek podatkowy.
2. Dokumenty księgowe w podatku VAT – jak wystawiać i jak księgować?
3. Terminy zwrotu nadwyżki podatku naliczonego nad podatkiem należnym.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Główni księgowi oraz pracownicy służb finansowo-księgowych w instytucjach kultury.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Wykładowca wyższych uczelni, wieloletni praktyk administracji skarbowej w tym Naczelnik Urzędu Skarbowego, główna księgowa jednostek sektora finansów publicznych i spółek, autor pozycji książkowych, oraz wielu publikacji o tematyce rachunkowej, podatkowej, finansów publicznych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

 

Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.
Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznacznez zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL.
Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.


ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: biuro@opole.frdl.pl lub poprzez formularz na www.opole.frdl.pl do 7 stycznia 2021 r.