CO TO JEST WEBINARIUM I JAK BĘDZIEMY JE REALIZOWALI?

  • Spotkanie będzie realizowane w formie on-line. Udział pozwoli zapoznać się z tematem prezentowanym na żywo przez eksperta, zadać mu pytanie na czacie i porozmawiać z innymi uczestnikami.
  • Będą Państwo widzieli i słyszeli trenera oraz wyświetlane przez niego materiały, prezentacje, filmy instruktażowe, dokumenty.
  • Zarówno przed spotkaniem, jak i w jego trakcie mogą Państwo zadawać pytania poprzez czat. Trener odpowiada na te pytania na bieżąco lub w drugiej części spotkania w sesji pytań i odpowiedzi.
  • Platforma, na której odbywa się webinarium, jest dostępna bezpośrednio przez przeglądarkę internetową, np. Google Chrome lub inną. Potrzebny jest komputer z dostępem do internetu. Przydatne mogą być również słuchawki z mikrofonem, aby móc zabierać głos. Kamera w komputerze nie jest konieczna. 
  • Po przesłaniu karty zgłoszenia otrzymają Państwo na wskazany adres unikalny link do webinarium (wirtualnej sali).
  • Korzystanie z naszych webinariów jest bardzo proste. Jeżeli po raz pierwszy korzystają Państwo z naszego webinarium proponujemy testowe połączenie we wskazanym przez nas terminie.
  • Po spotkaniu otrzymają Państwo mailem elektroniczne materiały a certyfikat ukończenia zostanie przesłany, w zależności od Państwa preferencji, pocztą lub mailem.

 

Poniżej przedstawiamy Państwu instrukcje do używania trzech najczęściej wykorzystywanych przez nas platform do prowadzenia zajęć webinarowych.

Korzystanie z platformy Zoom za pośrednictwem przeglądarki internetowej

  1. Proszę wejść w podany link do wirtualnego pokoju.
  2. Opcja Join from your Browser  powinna pojawić się automatycznie. Jeśli tak się nie stanie, proszę wybrać download & run Zoom.
  3. Poniżej pojawi się opcja start from your browser. Proszę ją wybrać.

4. Możecie być Państwo poproszeni o zalogowanie się na koncie Zoom. Jeśli nie posiadacie Państwo konta, proszę wybrać opcję Sign Up Free, aby założyć darmowe konto.

 

 

5. Będziecie Państwo poproszeni o podanie imienia oraz hasła do wirtualnego pokoju.

6. Proszę wybrać Join aby przenieść się do pokoju.

 

/static/upload/store/Opole/launching.jpg

7. Następnie program zapyta nas o dostęp do naszego głośnika i mikrofonu. Klikamy Join with Computer Audio. Co umożliwi nam słuchanie prowadzącego. Program umożliwia zarówno zabieranie głosu jak i zadawanie pytań w formie chatu.

 

Korzystanie z platformy ClickMeeting za pośrednictwem przeglądarki internetowej

  1. Proszę wejść w podany link do wirtualnego pokoju za pomocą preferowanej przeglądarki.
  2. Przeglądarka wyświetli nam okno z prośbą o podanie imienia. Należy w której Państwo pracują i wybrać opcję Enter.
  3. W przypadku braku głosu należy odświeżyć stronę i sprawdzić, czy nie posiadają Państwo wyciszonej karty. Jeżeli tak, proszę kliknąć „Zezwalaj na odtwarzanie dźwięku”.

 

Korzystanie z platformy Whereby za pośrednictwem przeglądarki internetowej

  1. Proszę wejść w podany link do wirtualnego pokoju za pomocą preferowanej przeglądarki.
  2. Przeglądarka wyświetli nam okno z prośbą o podanie imienia. Należy podać imię i nazwę jednostki w której Państwo pracują i wybrać opcję Continue.
  3. Następnie wybieramy opcję Request permission.
  4. Przeglądarka zapyta nas o dostęp do naszego głośnika i mikrofonu. Wybieramy opcję.
  5. Następnie dołączamy do szkolenia online wybierając opcję
  6. Podczas szkolenia możemy zadawać pytania za pomocą włączenia