Z radością informujemy, że w dniu 12 lutego 2021 r. odbyło się pierwsze spotkanie inaugurujące działalność Forum Koordynatorów ds. dostępności w jednostkach sektora finansów publicznych. W spotkaniu uczestniczyło blisko 200 Forumowiczów!

Już dziś zapraszamy Państwa na kolejne spotkanie Forum zaplanowane na 5 marca 2021 r. pt. Raport o stanie dostępności – praktyczne wskazówki dotyczące uzupełniania dokumentu.

Przedmiotem spotkania będzie dyskusja poświęcona najbardziej problematycznym kwestiom z zakresu przegotowania i opracowania raportu o stanie dostępności, a samo spotkanie będzie prowadzone w oparciu o najczęściej zadawane, przez Państwa pytania w tym zakresie. Uczestnicy spotkania będą mieli możliwość wymiany doświadczeń w zakresie opracowywanych raportów w swoich jednostkach z ekspertkami prowadzącymi spotkanie oraz członkami Forum. Celem spotkania jest uzyskanie wielu cennych wskazówek i podpowiedzi, niezbędnych przy sporządzaniu raportu o stanie dostępności. Spotkanie poprowadzą Ekspertki FRDL z zakresu dostępności w jsfp.

Spotkanie poprzedzone zostanie Walnym Zebraniem Członków Forum, którego przedmiotem będzie opracowanie harmonogramu prac Forum na najbliższe miesiące i powołanie Władz Forum.

Serdecznie zapraszamy udziału w pracach Forum!

Więcej informacji o tym, jak dołączyć do Forum i uczestniczyć w spotkaniach, można znaleźć TUTAJ.